Projekt byl zacílen na prevenci vzniku specifických poruch učení (SPU) v raném školním období a na podporu žáků s touto poruchou. V rámci projektu byl vytvořen vzdělávací program pro rozvíjení percepčních a kognitivních funkcí.
Cvičení byla zaměřena na oblasti dílčích deficitů (zrakové vnímání, sluchové vnímání, pravolevá orientace a prostorové vnímání, intermodalita, serialita, pracovní paměť, posloupnost, koncentrace pozornosti, slovní zásoba). Vzdělávací program byl zpracován v elektronické interaktivní podobě (grafické, flashové a animační prvky) s umístěním na e-learningovém portálu. Využití vzdělávacího programu zprostředkovávali spolupracující pedagogičtí pracovníci, kteří zajišťují individuální péči o žáky se specifickými poruchami učení v běžném vyučování, doplňkových hodinách nápravné péče nebo s nimi pracují v rámci nápravné péče v pedagogicko-psychologických poradnách, ve vybraných integrovaných a běžných třídách základních škol atd.
Výstupy:
Výstupy jsou po přihlášení dostupné na portálu: http://www.e-vzdelavani.eu/portal/
Řešitelský tým: Libor Pacovský, Kamila Říhová, Tvůrci hry a zadání úkolů Dr. Jucovičová a Mgr. Křapková
Ve spolupráci: katedra speciální pedagogiky Univerzity Jana Amose Komenského, Pedagogicko-psychologická poradna pro Prahu 1, 2 a 4