„V ODBORNOSTI JE NAŠE SÍLA“
Pracujeme projektově a inovativně. Spojujeme nejlepší odborníky z vysokých škol, výzkumných organizací, veřejné i soukromé sféry.
NÁŠ TÝM VZDĚLÁVÁNÍ A SOCIÁLNÍ POLITIKA
ODBORNÍ PRACOVNÍCI
Ing. Jitka Šeflová
Ing. Petr Fanta, Ph.D.
Míšinou vášní je seberozvoj a podpora druhých v dosahování jejich potenciálu. Proto se věnuje převážně vzdělávacím projektům, a to u nejrůznějších cílových skupin – vyučující, děti, mladiství, rodiče, podnikatelky, atp. V projektech má na starosti nejčastěji management, metodický dohled a komunikaci. Věnuje se také tvorbě publikací, vzdělávacích materiálů a v poslední době rovněž přímo lektorování a koučinku.
Klára vystudovala personální a projektové řízení na ČVUT v Praze a v týmu se věnuje zejména projektům s tématikou sociálního začleňování znevýhodněných dětí a profesního rozvoje pedagogických pracovníků. Klářinou vášní jsou její čtyřnozí mazlíci a má cit na rozdávání i pro nás dvounohé.
Ing. Marie Kudrnová
kudrnova@ireas.cz
Marie působí v týmu jako projektová asistentka v projektech zaměřených na vzdělávání dětí a pedagogických pracovníků a také jako junior manažerka. Její předností je schopnost vyřešit problémy konstruktivně a rychle. Je energií týmu a aktivně se vrhá do nově chystaných projektů. Zajímá se o přírodu a svět kolem nás, proto také vystudovala obor výživa a dietetika na ČZU.
Mgr. Barbora Matějková
Barbora je součástí zejména vzdělávací projektů, a to jako odborná asistentka, specialistka či tvůrkyně metodických materiálů. Od roku 2023 si začíná vést vlastní projekty. Zajímá ji především podpora diverzity a respektu k odlišnostem. V IREAS dále působí jako správkyně webu a Facebooku. V současné době se dále vzdělává na Katedře autorské tvroby a pedagogiky na DAMU a na různorodých seminářích se zaměřením na sociálně-pedagogické působení (kurz krizové intervence, mapování kompetancí atp.). Mimo IREAS působí jako učitelka francouzského jazyk a sociální pedagožka a věnuje se performativnímu umění.
PROJEKTOVÍ ASISTENTI
Bc. Eliška Mičová
Eliška studuje magisterský stupeň oboru Regionalistika a veřejná správa. Zajímá ji široké spektrum oblastí od vzdělávání a udržitelného rozvoje, až po strukturální politiku. Proto pracuje jak v týmu Vzdělávání a sociální politika, na projektu Zvládnu to, který připravuje děti z dětských domovů na opuštění ústavní péče, ale i v týmu Ekonomie a politika životního prostředí, na projektu zabývajícím se implementací Taxonomie EU do legislativy ČR.
Matěj Sádovský
Bude doplněno.
EXTERNÍ SPOLUPRACOVNÍCI
Ing. Libor Pacovský
Ing. Vítězslav Malý
Vítězslav se věnuje oblasti energetiky, zejména úsporám energie a ekonomické a energetické efektivnosti. Nejsou mu cizí věci, jako je SMART osvětlení měst apod. Zároveň se aktivně zapojuje i do vzdělávání, vede několik projektů zaměřených na studenty středních odborných škol a rozvoj jejich dovedností a kompetencí.
Mgr. Kamila Říhová
Kamilin obor je speciální pedagogika, sociální pedagogika a vychovatelství. Jejím dlouhodobým odborným zájmem je zefektivňování výuky pro děti s potřebou podpůrných opatření. V současnosti se zaměřuje na využití volnočasových aktivit a doučování ke zmírňování sociálního znevýhodnění u dětí školního věku. Je také pedagožkou v mateřské škole. Jejím koníčkem je trénování dětí v šachu.
Mgr. Klára Hekrlová
Kromě práce v oblasti mezinárodního obchodu působí v současné době jako lektorka seminářů pro dospělé zaměřené zejména na vliv internetu na sexuální výchovu, bezpečný pohyb v kyberprostoru, šikanu a kyberšikanu. V nich čerpá ze svých zkušeností z primární prevence na základních školách. Absolvovala studium sociální antropologie, během něhož opakovaně působila v zahraničí, kde objevila svou vášeň pro cestování, kterému se stále s velkou chutí věnuje. V rámci dobrovolnictví učila na škole v africké vesnici. Ve volném čase učí anglický jazyk, věnuje se skákání na trampolínách a radost jí dělá její půjčovna párty světýlek na svatby a oslavy.
Mgr. Kristina Pernicová
Kristina je psycholožka a terapeutka pracující s dětmi staršího školního věku, dospívajícími a dospělými, kterým poskytuje péči ve formě psychodiagnostiky a psychoterapie. Mezi nejčastější témata, se kterými se v terapeutické práci setkává, patří potíže ve vztazích s druhými i ve vztahu k sobě samému, s projevy úzkostnými, depresivními a psychosomatickými. Mezi její odborné zájmy patří téma poruch osobnosti u dospělých a disharmonického vývoje a poruch chování u dětí. Vystudovala jednooborovou psychologii na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy, její terapeutický přístup je formován výcvikem v psychodynamické psychoterapii. Absolvovala kurz krizové intervence, výcvik v metodě zvládání vzteku a další semináře zaměřené na poradenskou, terapeutickou a diagnostickou práci. V průběhu profesního života působila ve školství, zdravotnictví i neziskovém sektoru. Velkou zkušeností pro ni bylo zaměstnání v Diagnostickém ústavu pro mládež a vedení intervenčních programů ve třídách zasažených šikanou. Vyústěním bylo vzdělávání pedagogů v těchto tematických oblastech, na kterém se dosud aktivně podílí a jenž se nyní zaměřuje také na práci s žáky s duševním onemocněním.